01 اسفند 1401
123

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گنبدکاووس گفت: امسال پنج پرونده قضایی برای روسای دستگاه اجرایی در خصوص اهمال و ترک فعل وظایف مدیران شهرستان گنبدکاووس تشکیل شد.

پرونده قضایی برای برخی از روسای ادارات شهرستان گنبدکاووس تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس حسینعلی ایزد در دوازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد: وظیفه ذاتی دستگاه قضایی و دادستان رسیدگی به حقوق و نظم عمومی مردم بوده و قطعا هرگونه ترک فعل و کم کاری در حوزه وظایف مدیران دستگاه اداری انجام شود نظارت کرده و هشدار می دهیم.

وی تصریح کرد: با توجه به دستورالعمل، با مدیران خاطی، کم کار و مدیرانی که ترک فعل از وظایف خود داشته برخورد قانونی می کنیم و در این راستا امسال ۱۹ مورد تذکر به مدیران دستگاه اجرایی شهرستان داده شده و برای پنج مدیر شهرستان پرونده قضایی تشکیل شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه اجرایی تشریفات ملاقات مردمی خود را حذف کرده و با اخلاق حسنه با ارباب رجوع برخورد کنند. در گنبدکاووس ملاقات عمومی مدیران با مردم مختص روزهای سه شنبه نباشد و بجز جلسات مهم فرمانداری، مدیران در دستگاه دولتی خود حضور یافته و پاسخگوی مسائل مردم باشند.

وی ادامه داد: تاکنون مصدایق ترک فعل تعداد ۵۵ مورد مدیران در حوزه های خبازیها، راهداری، اموزش و پرورش، شهرداری، بهزیستی، پلیس راه و غیره احصا شده و برخی از این پرونده ها مربوط به هفت سال گذشته و مدیرانی که در ان زمان مسئول بودند، است.

ایزد گفت: در کنار نظارت ها و وظایفی که دستگاه قضایی نسبت به ترک فعل مدیران دارد، به معنای کلی و عام در کنار شما بوده و هرگونه مشکل خود را سریعا اطلاع داده تا گره گشایی نماییم.

زمین بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی گنبدکاووس واگذار می شود

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: با پیگیری های جدی استاندار، نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با رئیس بنیاد مستضعفان کشور، مشکل واگذاری زمین بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی حل شده و بزودی بنیاد مستضعفان این زمین را به دانشگاه علوم پزشکی برای احداث بیمارستان واگذار می کند.

مهدی دهرویه با اشاره به تقارن عیدنوروز و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: برای تثبیت قیمت ها و جلوگیری از هرگونه سواستفاده سودجویان، تیم های ترکیبی برای تشدید نظارت ها در بازار تشکیل شده و کار خود را از همین امروز آغاز می کنند. تیم ویژه ی از سوی فرمانداری نه در راستای موازی کاری بلکه برای نظارت بهتر و راست آزمایی تشکیل شده که بر این تیم های ترکیبی نظارت خواهد داشت.

وی از اماده شدن سند تحول استان در سال اینده خبر داد و تصریح کرد: سند تحول استان گلستان در حال تنظیم بوده و در سال اینده ابلاغ می شود. مسیر اصلی حرکت استان براساس این سند بوده و توسط همه مدیران لازم اجرا است.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست و رویکرد دولت سیزدهم و راهبرد استاندار، مسیر برون رفت استان گلستان از مشکلات در حال شکل گیری بوده و موفقیت و پیشرفت استان بزودی رقم می خورد.

وی ادامه داد: یکی از مسائل مهمی که دولت سیزدهم و استاندار تاکید داشته، مبارزه با فساد و ویژه خواری بوده و انتظار داریم مدیران با شجاعت تمام با این مسئله مبارزه کنندو اگر در این مسیر مورد افترا و تهدید قرار گرفتند اطلاع داده تا با چنین افراد برخورد قانونی شود. پنهان کردن موضوعاتی مانند دخالت برخی در امور شما، خودتان را دچار مشکلات کرده و از گرفتاری های شما کم نخواهد کرد.

وجدان کاری در مسئولیت ها مورد توجه مدیران باشد

امام‌جمعه اهل سنت گنبدکاووس گفت: مدیران دستگاه اجرایی در زمان مسئولیت های خود وجدان کاری داشته و خدا را شاهد و ناظر اعمال خود بدانند.

آخوند عبدالباسط نوریزاد اظهار کرد: ایمان به خدا، اخلاص در عمل، تقوای الهی و وحدت و اعتناد بین کارکنان مجموعه خود توسط مدیران سبب موفقیت انها در مسئولیت ها و وظایف خواهد بود.

رزمایش مومنانه با قدرت بیشتری اجرا شود

امام جمعه گنبدکاووس گفت: با توجه به اینکه در استانه سال نو و ماه مبارک رمضان هستیم نیاز است دوباره رزمایش مومنانه با مشارکت خیرین و مردم قوت بیشتری گرفته تا بخشی از مشکلات مردم محروم برطرف شود.

حجت الاسلام محمود ترابی اظهار کرد: ماه شعبان ماه ضیافت صلوات بوده و اسلام از سلام و صلوات است و با این رویکرد و نگرش مردم با امنیت ایمانی کامل زندگی می کنند.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱


https://gorganema.ir